معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد:

اسقرار ۱۰ تیم فناور در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی سمنان

۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۶ کد : ۳۵۵۱۵ آموزشی عمومی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان از اسقرار ۱۰ تیم فناور صاحب ایده در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد.
اسقرار ۱۰ تیم فناور در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، علی منصفی راد در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاددانشگاهی سمنان با بیان اینکه راه اندازی تفکرات خلاقانه دانشجویان از ضروریات استان است، اظهار کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی سمنان با همکاری وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی در 3 فاز ترویجی، نو آوری و شتابدهی آغاز به کار کرد.

وی افزود: برای هر کدام از این سه فاز، برنامه هایی پیش بینی شده که 22 برنامه ترویجی، 16 برنامه نوآوری و 15 برنامه شتابدهی اجرا شد و در حال حاضر در بخش شتابدهی، برنامه های ایده شو، نیوز دی و دومین رویداد استارت آپی از فاز نوآوری در دست اجرا است.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان با بیان اینکه تاکنون 2500 نفر از علاقه مندان حوزه کارآفرینی از این برنامه ها استفاده کردند افزود: از دی ماه سال گذشته 45 رویداد و کارگاه برگزار شده که دو رویداد استارت آپی در بهمن ماه و یک رویداد نیز امروز برگزار می شود.

منصفی راد اضافه کرد: در مجموع این سه رویداد، 10 تیم فناور و صاحب ایده برتر با رأی داوران انتخاب و در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی سمنان مستقر می شوند.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان همچنین از برگزاری 10 رویداد صندلی تجربه در مرکز منش خبر داد و گفت: این رویداد صندلی تجربه با بهره گیری از افراد صاحب سبک در بخش کارآفرینی، نوآوری و خلاق، تجریبات خود را در اختیار دیگران قرار می دهند.

کلید واژه ها: مرکز نوآوری سمنان جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی


نظر شما :