معرفی ۱۰ ایده برتر رویداد استارتاپی جهاددانشگاهی و گشایش نمایشگاه ایده‌های برتر در سمنان

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۹ کد : ۳۵۹۰۳ آموزشی عمومی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان از ارسال ۳۵ ایده به دو رویداد استارتاپی جهاددانشگاهی در سمنان خبر داد و گفت: ۱۰ ایده برتر که قابلیت تجاری‌سازی دارند از سوی هیات داوران انتخاب شد.
معرفی ۱۰ ایده برتر رویداد استارتاپی جهاددانشگاهی و گشایش نمایشگاه ایده‌های برتر در سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، علی منصفی راد در مراسم افتتاح نمایشگاه معرفی استارت آپ های برتر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان سمنان، اظهار کرد: همزمان با این رویداد یک نمایشگاه از ایده‌های برتر نیز از امروز در جهاددانشگاهی سمنان برپا شده است.

وی از جهاددانشگاهی به عنوان رابط بین سه‌گانه جامعه، صنعت و دانشگاه نام برد و تصریح کرد: جهاددانشگاهی به دنبال بارورسازی ایده‌های نو و خلاقانه و کمک به فرآیند تجاری سازی این ایده‌ها است.

منصفی‌راد با اشاره به همکاری‌های جهاددانشگاهی، ورزش و جوانان استان و میراث فرهنگی استان در این رویدادها خواستار همکاری و همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی استان شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به انتخاب 10 ایده برتر این رویداد فناورانه گفت: جهاددانشگاهی پیگیر تجاری سازی این ایده ها و جذب سرمایه‌گذار برای حمایت از این ایده هاست.

وی با اشاره به استقرار تیم‌های فناور صاحب ایده در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی سمنان از آمادگی جهاددانشگاهی استان برای کمک به تجاری سازی ایده‌های برتر در بخش‌های مختلف خبر داد و افزود: جهاددانشگاهی استان منوط به اسقرار ایده‌پردازان در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی آماده حمایت از جوانان خلاق و نوآور استان است.

منصفی راد با اذعان به اینکه جهاددانشگاهی به دنبال برپایی رویدادهای نمایشی نیست افزود: متاسفانه بسیاری از دستگاه‌های عریض و طویل به دنبال برپایی استارتاپ‌های نمایشی هستند و کمتر اتفاق جدی در آنها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاددانشگاهی سمنان و رویکرد تخصصی این نهاد انقلابی به حوزه فعالیت‌های خلاقانه اضافه کرد: جهاددانشگاهی در استان‌های مختلف به صورت کاملا تخصصی به این حوزه ورود و در حال حاضر در 13 استان کشور مراکزی برای حمایت از افراد خلاق و مبتکر راه اندازی شده و ان‌شاالله در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن این نهال نوپا در کشور و استان خواهیم بود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی سمنان استان سمنان سمنان


نظر شما :