تهیه اطلس مخاطرات استان سمنان با همکاری پژوهشی جهاددانشگاهی و مدیریت بحران استانداری سمنان

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸ کد : ۵۱۴۰۰ آموزشی عمومی تاپ خبر پژوهشی و فناوری
نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی استان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار و زمینه های مختلف همکاری آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بررسی شد.
تهیه اطلس مخاطرات استان سمنان با همکاری پژوهشی جهاددانشگاهی و مدیریت بحران استانداری سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در این نشست از همکاری پژوهشی با جهاددانشگاهی استان در تهیه اطلس مخاطرات این استان خبر داد و گفت: در بحث مخاطرات، تهدیدات و بحران هایی چون فرونشت زمین، خشکسالی، سرمازدگی و... از ظرفیت های ارزشمند جهاددانشگاهی در حوزه آموزش و پژوهشی استفاده می کنیم.

کمال طاهریان افزود: در حوزه آموزشی نیز آمادگی داریم طی توافق نامه همکاری با جهاددانشگاهی استان سمنان دوره های آموزشی مدیریت بحران ویژه شهرداران و دهیاران استان سمنان را برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: در این حوزه با دو رویکرد شامل تأکید و توصیه به دستگاه های اجرایی استان سمنان که در حوزه آموزش مدیریت بحران از ظرفیت های جهاددانشگاهی استفاده کنند، و دیگر اینکه مدیریت بحران استانداری سمنان طی هماهنگی و توافق نامه همکاری با مجموعه جهاددانشگاهی استان نسبت به برگزاری دوره های آموزشی در گروه های شغلی مختلف اقدام کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این نهاد گفت: مجموعه جهاددانشگاهی استان آماده ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی مربوط و همکاری مشترک با مدیریت بحران استانداری سمنان است.

علی منصفی راد افزود: زمینه های همکاری مشترک در خصوص الزام به برگزاری دوره های آموزشی و ارائه خدمات پژوهشی، افکار سنجی، نیازسنجی، تهیه اطلس های پژوهشی و... بین دو مجموعه وجود دارد.

وی اذعان داشت: با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی استان، دو طرح فناورانه در حوزه کاهش آسیب و خسارت در حوزه کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی توسط جهاددانشگاهی استان سمنان در حال انجام است که انشاءالله در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان رونمایی می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان افزود: در دو بخش آموزش کارکنان دولت و آموزش های آزاد، مأموریت های خوبی در حوزه آموزش، اشتغال و کارآفرینی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به جهاددانشگاهی سمنان ابلاغ شده است و در این حوزه می توانیم خدمات مورد نیاز دستگاه های اجرایی را ارائه کنیم.

کلید واژه ها: استان سمنان سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان استانداری سمنان مدیریت بحران استانداری سمنان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی سمنان


نظر شما :