رئیس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران خبر داد:

ارائه خدمات تخصصی در حوزه ترمیم زخم دیابت در استان سمنان

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۲ کد : ۵۳۲۷۳ عمومی تاپ خبر پژوهشی و فناوری
رئیس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: با تلاش و پیگیری همکاران ما در مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان، موافقت اصولی تأسیس درمانگاه تخصصی دیابت و درمان زخم جهاددانشگاهی استان سمنان صادر شده است و انشاءالله خدمات تخصصی در حوزه ترمیم زخم دیابت در استان سمنان ارائه خواهد شد.
ارائه خدمات تخصصی در حوزه ترمیم زخم دیابت در استان سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان دکتر مسعود حبیبی در دیدار با استاندار سمنان افزود: مرکز جامع دیابت و ترمیم زخم سمنان یک مرکز تخصصی با هدف پیشگیری و درمان دیابت است و زمینه فعالیت آن شامل ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی همه جانبه در حوزه  دیابت و با نگاه ویژه به درمان زخم پای دیابتی و انواع زخم های مزمن است.

وی ادامه داد: رویکرد این مرکز ارائه درمان مناسب و مؤثر، تلاش در جهت تسریع روند بهبود زخم و حفظ اندام که یکی از معضلات بیماری دیابت است خواهد بود، و فعالیت اصلی این درمانگاه در حوزه درمان دیابت، نیز شامل خدمات عمومی و خدمات تخصصی در حوزه دیابت، حوزه درمان انواع زخم ها، خدمات عمومی و خدمات تخصصی در حوزه زخم است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران همچنین گفت: شناسایی عوامل ریسک ایجاد دیابت و افزایش آگاهی در خصوص کاهش تعداد مبتلایان و تشخیص زودهنگام افراد مستعد، بررسی همه جانبه افراد مستعد و بیماران دیابتی مراجعه کننده به مرکز جهت انجام درمان مؤثر، انجام برنامه های درمانی با تاکید بر جلوگیری از آسیب به سایرارگانها در اثر دیابت، انجام درمان های نظام مند در خصوص درمان زخم پای دیابتی، تحقیقات و تولید محصولات مهندسی بافت با هدف ساخت سازه‌هایی که قابلیت بازسازی، نگهداری و بهبود بافت آسیب‌دیده یا کل ارگان از اهداف اصلی راه اندازی این درمانگاه تخصصی در استان سمنان است.

حبیبی اضافه کرد: این مرکز با تکیه بر انجام درمان های نوین برای بهبود انواع زخم های مزمن خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه خواهد داد تا بتواند با یاری خدا گام مهمی در کاهش آلام بیمارانی که  از انواع زخم های مزمن رنج می برند برداشته و به ارتقاء سطح زندگی این عزیزان و همچنین تسریع روند بهبودی کامل، بدون از دست رفتن عملکرد اجتماعی بیماران مذکور کمک شایان ذکری ارائه دهد.

کلید واژه ها: انواع زخم زخم مزمن دیابت استان سمنان سمنان جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان سمنان درمانگاه دیابت


نظر شما :