تجلیل از ۶ جهادگر فعال جهاددانشگاهی استان سمنان

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۶ کد : ۵۳۸۰۲ عمومی تاپ خبر
همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی ایران، از ۶ جهادگر فعال جهاددانشگاهی استان سمنان تجلیل شد
تجلیل از ۶ جهادگر فعال جهاددانشگاهی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، بر اساس ارزیابی ماهانه و فصلی و بررسی شاخص های متعدد ارزیابی فعالیت کارکنان، 6 جهادگر فعال جهاددانشگاهی استان سمنان معرفی و در مراسمی با حضور رئیس، معاونین، مدیران و اعضای جهاددانشگاهی سمنان، از آنان تقدیر شد.

در بخشی از لوح تقدیر رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان به جهادگران فعال این نهاد آمده است: بدین وسیله از جنابعالی که با فعالیت جهادی، و پایبندی به اصول اخلاقی و صداقت، نقش خویش را در پیشرفت و توسعه فعالیت های مجموعه ایفا نمودید کمال تشکر را داریم، بی تردید این روحیه جهادی، تلاش و مساعی شما در یاد و خاطر سیستم ماندگار خواهد شد.

علی منصفی راد در ادامه تأکید کرده است: این لوح را به پاس قدردانی از شما تقدیم نموده و سلامت و توفیقات روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم، امید است همچنان تحت توجهات حضرت حق در پیشبرد امور محوله و اهداف بلند موفق و سرافراز باشید.

گفتنی است در این مراسم خانم ها، محیا موسوی، خدیجه صادقی زاده و مینا نیک نسب و آقایان آرمین احسانی، مسعود محقق و محمد مهدی خلیل نژاد به عنوان جهادگر فعال تقدیر شدند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان سمنان سمنان استان سمنان جهاددانشگاهی سمنان


نظر شما :