در بازدید نماینده وزارت ورزش و جوانان از دوره آموزشی سرباز مهارت مطرح شد:

آموزش ۳ هزار سرباز توسط جهاددانشگاهی سمنان در امسال

۲۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰ کد : ۵۵۲۷۱ آموزشی عمومی تاپ خبر
نماینده وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، با حضور در مرکز آموزش شهدای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه نظامی سمنان از دوره های آموزشی ویژه سرباز مهارت بازدید کرد.
آموزش ۳ هزار سرباز توسط جهاددانشگاهی سمنان در امسال

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، مسوول آموزش طرح سرباز مهارت جهاددانشگاهی استان سمنان در این بازدید گفت: طرح جامع سرباز مهارت همه ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، جهاددانشگاهی و مرکز آموزش پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود.

محمدرضا واعظی از ارائه خدمات آموزشی به سربازان در قالب طرح سرباز مهارت خبر داد و گفت: این طرح از مرادا ماه سالجاری در استان سمنان شروع شده و تا کنون بیش از ۳ هزار سرباز وظیفه از آموزش های مهارتهای اشتغال و کارآفرینی و مهارتهای زندگی بهره بردند و دوره های آموزشی تا سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در راستای اجرای طرح سرباز مهارت در سال و براساس شیوه نامه ابلاغ شده از سوی قرارگاه مهارت آموزی، این طرح در استان سمنان با سهمیه اختصاصی ۸ هزار نفر از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ در مرکز آموزش پدافند هوایی آجا در سمنان اجرا می شود.

واعظی خاطرنشان کرد: همچنین تفاهم نامه‌ای مشترک فیمابین اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان سمنان مبنی بر فرآیند برنامه‌های طرح جامع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و بهره‌گیری از توان تخصصی جهاددانشگاهی به منظور استفاده از ظرفیت علمی، فرهنگی، فناوری، آموزشی و کارآفرینی منعقد شده است.

وی اضافه کرد: در این تفاهم‌نامه‌ها مقرر شد دوره‌های مهارت‌آموزی اشتغال و کارآفرینی به مدت ۲۴ ساعت و مهارت‌های زندگی به مدت ۱۲ ساعت برنامه ریزی برگزار شود.

کلید واژه ها: سرباز مهارت طرح سرباز مهارت مهارت آموزی جهاددانشگاهی استان استان سمنان سمنان سرباز ورزش و جوانان جهاددانشگاهی استان سمنان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی سمنان


نظر شما :