تجلیل رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از جانباز سمنانی

۲۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۵ کد : ۵۸۲۲۶ عمومی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در دیدار با جانباز سمنانی، از مجاهدت، ایثاگری و فداکاری جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.
تجلیل رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از جانباز سمنانی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، در این دیدار که رئیس، معاونین و مدیران جهاددانشگاهی استان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان سمنان حضور داشتند، از غلامرضا حسین پور، جانباز عملیات سر پل ذهاب دوران دفاع مقدس و خانواده وی تجلیل شد.

در این دیدار که در منزل این جانباز سرافراز برگزار شد، علی منصفی راد از جانبازان و ایثارگران به عنوان یادگاران دوران دفاع مقدس و 8 سال جنگ تحمیلی یاد کرد و بر ضرورت دیدار، دلجویی و رسیدگی به وضعیت این عزیزان و خانواده های آنان تأکید کرد.

وی ادامه داد: مجاهدت رزمندگان و ایثارگران که دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران بود، اسلام و ملت عزیز ایران را سرافراز کرد و شوق فداکاری سرشار از معرفت فروزان و درخشان را در قلب ها و جان ها هویدا ساخت.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین با اهداء لوحی از غلامرضا حسین پور، جانباز سمنانی دوران 8 سال دفاع مقدس و خانواده وی تجلیل کرد، در این لوح آمده است: با جهانی مشحون از مباهات، همت و تلاش های بی شائبه ی شما که رمز عزت و عظمت، استقلال، سعادت و سیادت و همان جهاد فداکارانه است را ارج می نهیم.

در ادامه این لوح آمده است: به رسم اکرام و احترام، این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه ی شما می گردد، با امید به اینکه مهر وجودتان همواره پوینده، پاینده و تابنده باشد و گام هایتان راسـخ و استوار به سوی بهروزی و پیروزی رهنمون گردد.

کلید واژه ها: دفاع مقدس جهاددانشگاهی سمنان جانباز بنیاد شهید جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان استان سمنان


نظر شما :