استاندار سمنان در بازدید از ایسنا: ایسنا از موفق ترین و معتبرترین رسانه های کشور است

/جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۲ کد : ۶۰۸۲۰ عمومی تاپ خبر فرهنگی
استاندار سمنان با حضور در خبرگزاری ایسنا، روز خبرنگار را به مدیران و خبرنگاران این رسانه وابسته به جهاددانشگاهی تبریک گفت.
استاندار سمنان در بازدید از ایسنا: ایسنا از موفق ترین و معتبرترین رسانه های کشور است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، سید محمدرضا هاشمی ،۱۶ مرداد ماه ضمن بازدید از ایسنا در گفت و گو با خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: ایسنا از موفق ترین و معتبرترین رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران است.

وی به رویکرد حرفه ای ایسنا در سطح کشور پرداخت و تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا هم در صحت اخبار و هم در سرعت اطلاع رسانی از خبرگزاری های پیشرو در کشور است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان سمنان با تمجید از عملکرد این خبرگزاری در استان سمنان گفت: خبرگزاری ایسنای سمنان در سطح استان از جایگاه بالایی برخوردار است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان ضمن قدردانی از جدیت و اهتمام خبرنگاران خبرگزاری ایسنا در استان و کشور، از آن بعه نوان یکی از معتبرترین و پشروترین خبرگزاری های کشور یاد کرد و گفت: ایسنا در طول سال های فعالیت خود دقت و سرعت را در سرلوحه کار خود قرار داده و به عنوان یک رسانه بی طرف و منصف در کشور شناخته می شود.

وی با تقدیر از فعالیت های رسانه ای جهاددانشگاهی استان گفت: جهاددانشگاهی استان با فعال سازی دو خبرگزاری ایسنا و خبرگزاری بین المللی و قرآنی ایکنا، نقش مهمی در رشد و توسعه رسانه ها و فضای رسانه ای در استان داشته است.

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رییسی توجه وی|ژه ای به رسانه دارد اضافه کرد: در همین راستا استانداری سمنان نیز از فعالیت رسانه های استان حمایت و پشتیبانی می کند.

کلید واژه ها: خبرگزاری ایسنا رسانه ایسنا سمنان استان سمنان استانداری سمنان استاندار سمنان جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان جهاددانشگاهی چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :