استاندار سمنان در دیدار با رئیس پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی کشور خبر داد:

گسترش همکاری و اقدامات در حوزه فرزند آوری و جوانی جمعیت در استان با پژوهشگاه ابن سینا

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۸ کد : ۶۱۶۴۵ عمومی تاپ خبر پژوهشی و فناوری
استاندار سمنان در دیدار با رئیس پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی از گسترش همکاری و اقدامات در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت در این استان با پژوهشگاه ابن سینا خبر داد.
گسترش همکاری و اقدامات در حوزه فرزند آوری و جوانی جمعیت در استان با پژوهشگاه ابن سینا

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، محمدرضا هاشمی در این دیدار گفت: پژوهشگاه ابن سینا به عنوان یکی از مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی معتبر در کشور، ظرفیت ها و پتانسیل های مطلوبی در این حوزه دارد و از این ظرفیت ها در استان بهره خواهیم گرفت.

وی افزود: اقدامات و پیگیری ها در خصوص مصوبات سفر در حوزه جهاد دانشگاهی استان به صورت ویژه و مطلوب در حال انجام است.

استاندار سمنان همچنین از مقوله پیری جمعیت به عنوان یکی از چالش های جدی استان سمنان نام برد و گفت: اقدامات در حوزه فرزند آوری و جوانی جمعیت در استان در حال انجام بوده و از گسترش همکاری و اقدامات پژوهشگاه ابن سینا در استان استقبال می کنیم.

رئیس پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی کشور نیز در این دیدار گفت: پژوهشگاه ابن سینا در حوزه درمان ناباروری از مراکز شاخص کشور است و یکی از مراکز معتمد وزارت بهداشت برای تربیت نیروهای انسانی است.

محمدرضا صادقی ادامه داد: ما در خصوص تعامل و گسترش روابط و همکاری ها با استان در حوزه فعالیت های پژوهشگاه ابن سینا و درمان ناباروری آمادگی کامل داریم.

کلید واژه ها: پژوهشگاه پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان سمنان استان سمنان سمنان استانداری سمنان درمان ناباروری


نظر شما :