رونمایی از سه محصول فناورانه و دانش بنیان جهاددانشگاهی استان سمنان توسط وزیر کشور

۰۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۲:۲۱ کد : ۶۲۰۰۶ عمومی تاپ خبر پژوهشی و فناوری
سه محصول فناورانه و دانش بنیان جهاددانشگاهی استان سمنان توسط وزیر کشور رونمایی شد.
رونمایی از سه محصول فناورانه و دانش بنیان جهاددانشگاهی استان سمنان توسط وزیر کشور

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، در مراسمی با حضور وزیر کشور، معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی کشور،  استاندار سمنان، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان، و جمع زیادی از مسوولین استان سمنان، از سه محصول فناورانه و دانش بنیان پژوهشگران جهاددانشگاهی استان سمنان توسط وزیر کشور رونمایی شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در حاشیه این مراسم گفت: کود گرانل آهسته رهش، حاوی ترکیبات مغذی و کانی های معدنی جهت اصلاح بستر و کاهش شوری خاک، مالچ معدنی زیست سازگار با محیط زیست به منظور تثبیت خاک و کنترل ریزگرد و تولید زئوتیمول، افزودنی خوراک دام با خاصیت آنتی بیوتیک ارگانیک، سه محصول فناورانه و دانش بنیان جهاددانشگاهی سمنان است

علی منصفی راد افزود: همچنین طرح اتوفنوتایپینگ با هدف اصلاح نژاد دام، طراحی و ساخت سنسورهای هوشمند به منظور اندازه‌گیری رطوبت خاک از دیگر طرح‌هایی است که دانش فنی تولید آن در جهاددانشگاهی استان سمنان ایجاد و امروز وزیر کشور از آنها بازدید کرد.

وی تأکید کرد: این طرح‌ها با هدف کمک به بخش‌های معدنی استان سمنان اجرایی شده است و امروز در آیینی ویژه با حضور وحیدی و شماری از مسؤولان ملی و استانی به مرحله اجرای نهایی رسید.

کلید واژه ها: سمنان استان سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان جهاددانشگاهی وزیر کشور جهاددانشگاهی سمنان طرح فناورانه دانش بنیان


نظر شما :