جهاددانشگاهی استان سمنان، دستگاه برگزیده ستاد ساماندهی امور جوانان استان شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۴ کد : ۶۲۱۴۱ عمومی تاپ خبر
جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان دستگاه برگزیده ستاد ساماندهی امور جوانان این استان معرفی شد.
جهاددانشگاهی استان سمنان، دستگاه برگزیده ستاد ساماندهی امور جوانان استان شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با اهداء لوحی از علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان به جهت اهمیت به امور جوانان و حضور و مشارکت فعال در ستاد ساماندهی امور جوانان تقدیر و تشکر کرده است.

در بخشی از این لوح آمده است: امروز دیده بیدار و امیدوار جوانان که میدان داران اصلی گام دوم انقلاب به شمار می آیند به مسئولان است که سکان هدایت مدیریت کشور را در دست گرفته اند که با روحیه جهادی، احساس تعهد و مسئولیت، درصدد شکوفایی نسل جوان کشور و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تلاش و کوشش نموده و در مسیر پیشرفت استان و کشور بی منت، گام های ارزنده و مؤثر برداشته اند.

استاندار سمنان در ادامه این لوح آورده است: بدینوسیله از تلاش های ارزشمند جنابعالی در اهمیت به امور جوانان و حضور و مشارکت فعال در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و به عنوان دستگاه اجرایی برگزیده ستاد ساماندهی امور جوانان استان، تقدیر و تشکر می گردد.

کلید واژه ها: جوانان امور جوانان ساماندهی امور جوانان ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان استان سمنان جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان سمنان


نظر شما :