نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با رییس جهاددانشگاهی تاکید کرد؛

اجرای پروژه‌های شاخص حوزه درمان ناباروری، فرزندآوری و جوانی جمعیت توسط جهاددانشگاهی در استان سمنان/ اهمیت تربیت و آموزش نیروهای متخصص

۲۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۶ کد : ۶۳۲۷۳ عمومی تاپ خبر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با رییس جهاددانشگاهی تاکید کرد که این نهاد در اجرای پروژه‌های شاخص در حوزه درمان ناباروری، فرزندآوری و جوانی جمعیت می‌تواند در این استان کمک کند.
اجرای پروژه‌های شاخص حوزه درمان ناباروری، فرزندآوری و جوانی جمعیت توسط جهاددانشگاهی در استان سمنان/ اهمیت تربیت و آموزش نیروهای متخصص

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، دکتر حسن مسلمی‌نائینی رییس جهاددانشگاهی در سفر به استان سمنان با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار و گفت و گو کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با اشاره به اینکه استان سمنان رتبه دوم در بحث کمبود جمعیت را دارد گفت: جهاددانشگاهی در اجرای پروژه‌های شاخص در حوزه درمان ناباروری، فرزندآوری و جوانی جمعیت می‌تواند در این استان کمک کند. 

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی در ادامه تاکید کرد: عملکرد جهاد دانشگاهی استان سمنان در حوزه‌های پژوهشی، علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی بسیار خوب و مناسب بوده است. 

امام جمعه سمنان افزود: از پروژه‌های مهم جهاددانشگاهی استان سمنان راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و مرکز غربالگری سرطان است که با پیگیری‌های این نهاد و مسئولین استان در حال اجرایی شدن است. 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین در این دیدار به موضوع تربیت و آموزش نیروهای متخصص و به کارگیری در مراکز درمانی استان با کمک جهاددانشگاهی تاکید کرد.

رییس جهاددانشگاهی نیز در این  دیدار با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌های پژوهش و فناوری؛ فرهنگی؛ آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان گفت: یکی از رویکردهای اصلی جهاددانشگاهی در اجرای پروژه‌های پژوهشی و علمی ورود به حوزه جوانی جمعیت، فرزندآوری، درمان ناباروری و همچنین تاکید بر اجرای طرح ملی بازتوانی و توانمندسازی سالمندان کشور است. 

دکتر مسلمی نائینی با ارائه گزارشی از آخرین دستاوردها و فعالیت‌های شاخص جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بر آمادگی انتقال دانش فنی به استان‌ها با همکاری مدیران و مسئولان استانی تاکید کرد. 

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد به خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا و سیناپرس اشاره کرد و گفت: مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی(ایسپا) یکی از دقیق ترین نظرسنجی‌ها را در کشور انجام می‌دهد که نتایج آن برای تصمیم گیری در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد. 

دکتر مسلمی نائینی با اشاره به برگزاری مسابقات مناظره دانشجوی و اساتید توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی ادامه داد: سازمان قرآنی دانشگاهیان این نهاد نیز در کنار انجام پژوهش در این حوزه محتوا و اخبار قرآنی را از طریق خبرگزاری ایکنا به ۲۲ زبان مخابره می‌کند. 

در این دیدار علی منصفی راد رییس جهاددانشگاهی سمنان به ارائه گزارشی از دستاوردها و برنامه‌های در دست اجرای این واحد پرداخت. 

گفتنی است، رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه صبح امروز در سفر استانی به سمنان در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و از حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) و قبور شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس زیارت کردند.

نشست با استاندار سمنان و انعقاد تفاهم نامه همکاری، نشست با روسای دانشگاه های استان از جمله برنامه های سفر یک روزه رئیس جهاددانشگاهی به استان سمنان است.

دکتر مسلمی نائینی در این سفر از نمایشگاه محصولات فناورانه و دانش بنیان جهاددانشگاهی استان و چندین پروژه علمی، آموزشی و پژوهشی در شهرستان های سمنان و مهدیشهر بازدید می‌کند و برگزاری نشست هم اندیشی با اعضای جهاددانشگاهی واحد سمنان و حضور در برنامه زنده گفتمان هفته صدا و سیمای مرکز استان سمنان را در برنامه خود دارد.

کلید واژه ها: سمنان استان سمنان جهاددانشگاهی رییس جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی سمنان رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان رئیس جهاددانشگاهی کشور نماینده ولی فقیه سفر رئیس جهاددانشگاهی به سمنان


نظر شما :