با همکاری جهاددانشگاهی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان انجام می شود؛

از برگزاری "تور پیشرفت" تا سلسله گفتمان های " تبیین دستاوردهای نظام" در استان سمنان

۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۲ کد : ۶۳۸۲۳ عمومی تاپ خبر
در نشست مشترک رئیس و معاونین جهاددانشگاهی استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، زمینه های همکاری آموزشی، فرهنگی و پژوهشی طرفین بررسی شد.
از برگزاری "تور پیشرفت" تا سلسله گفتمان های " تبیین دستاوردهای نظام" در استان سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، در این نشست علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با تشریح فعالیت ها و اقدامات شاخص جهاددانشگاهی در حوزه علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، گفت: با تلاش و پیگیری های زیاد، سعی شده است خدمات و فعالیت های گسترده جهاددانشگاهی در استان سمنان برای مردم ارائه شود.

وی افزود: در سالجاری، 6 طرح فناورانه و دانش بنیان در حوزه معدن، کشاورزی، محیط زیست و خدمات پزشکی توسط جهاددانشگاهی استان سمنان اجرا شده و از این بین دو محصول فناورانه با حضور وزیر کشور رونمایی شد و همچنین دو طرح فناورانه نیز به عنوان طرح شاخص ملی معرفی شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در حوزه خدمات پزشکی نیز، مرکز درمان ناباروری، مرکز غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان زنان، مرکز ترمیم زخم دیابت نیز مجوزهای لازم اخذ شده و انشاءالله با کمک و مساعدت مسوولین استان برای تجهیز و اختصاص ساختمان، راه اندازی می شود.

منصفی راد با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در استان سمنان گفت: با توجه به اهمیت معرفی و تبیین دستاوردهای نظام، و افزایش امیدآفرینی در جامعه، جهاددانشگاهی استان سمنان نسبت به برگزاری اردوهای ایران مرزپرگهر، مسابقات مناظره دانشجویان ایران، اجرای گفتمان های دینی، کرسی های آزاداندیشی و همچنین برگزاری طرح های نظرسنجی خصوصاً در ایام انتخابات اقدام می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات مهم جهاددانشگاهی استان سمنان، گفت: وجود این نهاد انقلابی و همکاری با سایر دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی استان سمنان بسیار ارزشمند، مفید و اثرگذار بوده است.

حجت الاسلام عباس خرمیان افزود: جهاددانشگاهی در طول فعالیت بیش از 40 ساله خود، پله های دستیابی به علوم مختلف دنیا را پیموده است و دستاوردهای مهم و ارزشمند علمی، آموزشی، پژوهشی را کسب کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد مهم انقلابی و فرهنگی در جهت تبیین و نشر دستاوردهای نظام، گفت: انشاءالله با برنامه ریزی انجام شده، " تور پیشرفت" ویژه دانش آموزان و دانشجویان در سالجاری همزمان با ایام دهه فجر تا انتخابات برگزار می شود و از ظرفیت های جهاددانشگاهی در این حوزه کمک گرفته می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین ار برگزاری سلسله گفتمان های تبیین و نشر دستاوردهای نظام به مدت 40 شب در مساجد استان خبر داد و گفت: از جهاددانشگاهی استان نیز دعوت می شود به منظور معرفی محصولات و طرح های فناورانه و دانش بنیان و آشنایی و آگاهی مردم با خدمات آموزشی، علمی، فرهنگی و کلیه توانمندی های جهاددانشگاهی با هدف افزایش امیدآفرینی در جامعه در این گفتمان ها حضور فعال داشته باشد.

کلید واژه ها: استان سمنان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان سمنان سمنان طرح فناورانه جهاددانشگاهی سمنان


نظر شما :