عضویت رئیس جهاددانشگاهی سمنان در شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۷ کد : ۶۵۶۳۰ عمومی تاپ خبر پژوهشی و فناوری
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان عضو شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان سمنان منصوب شد.
عضویت رئیس جهاددانشگاهی سمنان در شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان عضو شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان سمنان منصوب شد.

در بخشی از این حکم امده است: با عنایت به دستورالعمل آیین نامه شورای تحقیقات و آموزش و پرورش، ابلاغی سازمان پژوهش و برنامه ریزی کشور، و نظر به تعهد، تخصص و صلاحیت های علمی و پژوهشی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنوان عضو شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان سمنان منصوب می شوید.

برنامه ریزی سالیانه فعالیت های پژوهشی در استان، تعیین اولولیت های پژوهشی مبتنی بر نیازسنجی پژوهشی با محوریت سند تحول، زیرنظان های سند، برنامه های توسعه، بررسی و تصویب کلیه طرح های پژوهشی، تعیین ناظران علمی و اجرایی طرح، نظارت بر کیفیت اجرای طرح های پژوهشی مصوب، توسعه کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی در استان، از جمله وظایف اصلی شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان سمنان است.

تشکیل کارگروه اشاعه و کاربست یافته های پژوهش، شناسایی ظرفیت های علمی و پژوهشی استان و جلی همکاری و مشارکت، همکاری با دستگاه های اجرایی استان و برنامه ریزی برای اجرای نشست ها، همایش ها و سمینارهای علمی استانی، ملی و بین المللی و... نیز از دیگر وظایف این شورا محسوب می شود.

کلید واژه ها: استان سمنان پژوهشی سمنان آموزش پرورش استان سمنان آموزش و پرورش جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان سمنان


نظر شما :