مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در بازدید از ایسنا:

ایسنا از رسانه‌های موثر و مورد وثوق مخاطبان است

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۷ کد : ۶۵۸۵۰ عمومی تاپ خبر فرهنگی
در آستانه فرارسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو و سالروز تأسیس خبرگزاری ایسنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از خبرگزاری ایسنا بازدید کرد.
ایسنا از رسانه‌های موثر و مورد وثوق مخاطبان است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، در این جلسه که علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان نیز حضور داشت، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن تبریک روز دانشجو و سالروز تأسیس خبرگزاری ایسنا، از ایسنا به‌عنوان یکی از وجوه مشترک و نقطه اتصال فرهنگ و ارشاد اسلامی با جهاد دانشگاهی نام برد و گفت: رسانه‌های موثر، از جمله ایسنا باید به تبیین واقعیت‌های جهان امروز بپردازند.

وی با بیان اینکه، ایسنا از رسانه‌های موثر و مورد وثوق مخاطبان است، به تلاش بی‌وفقه رسانه‌های معاند برای ضربه زدن به کشور اشاره و بیان کرد: رسانه‌های داخلی باید به مقابله با دسیسه‌های رسانه‌های معاند بپردازند. رسانه‌های ما و از جمله ایسنا و فعالان مجازی و دیگر رسانه‌ها، حریف رسانه‌های معاند هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از وارونه کردن حقیقت در برخی رسانه‌های غربی انتقاد کرد و افزود: برخی رسانه‌های غربی در ماجرای غزه، گاه به برخی مطالب دروغین و غیرمستند درباره حماس و دیگر گروه‌های جهادی می‌پردازند. این در حالی است که هزاران ویدیو و عکس از کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان غزه را نادیده می‌گیرند.

فلاح گفت: جنگ غزه امروز یک تابلوی کامل از واقعیت تلخ جهان امروز و رفتار فریبکارانه حاکمان غربی است. در این تابلو به روشنی می‌توان ادعاهای پوچ حقوق بشری غرب، شعاری بودن شعارهای دموکراسی‌خواهانه، نقش موثر آمریکا و دولت‌های اروپایی در کشتار مردم مظلوم فلسطین، ظلم به زن و بسیاری دیگر از واقعیت‌های جهان امروز را دید.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها هستند، به کشف فساد اخیر در ایران اشاره و بیان کرد: این فساد توسط دولت کشف و اطلاع‌رسانی شد و طرح آن نشان‌دهنده فسادستیزی دولت است؛ اما رسانه‌های معاند به‌گونه‌ای درباره فساد در حوزه چای سخن می‌گویند که اگر فسادی کشف شد، نباید رسانه‌ای شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه رسانه‌های معاند در آستانه انتخابات به‌دنبال سیاه‌نمایی بیشترند، گفت: آنها به‌دنبال این هستند که انتخابات سردی در ایران برگزار شود و مشارکت مردم در آن پایین باشد.

وی تلاش در راستای افزایش مشارکت مردم را وظیفه همه دانست و گفت: فقط در سایه جلب رضایت مردم و افشای توطئه‌های دشمنان است که می‌توان به برپایی انتخاباتی با شکوه و با مشارکت حداکثری مردم کمک کرد، انتظار ما از رسانه‌های کشور و از جمله ایسنا این است که توجه ویژه‌ای به انتخابات پیش رو داشته باشند و مردم را به حضور حماسی در انتخابات دعوت کنند.

وی از آمادگی این اداره کل برای مشارکت با جهاد دانشگاهی در برگزاری برنامه‌های شاخص فرهنگی، هنری و دانشجو محور خبر داد و افزود: روزانه برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی در استان برگزار می‌شود و انتظار می‌رود قشر دانشجو استفاده بیشتری از این ظرفیت‌ها کند.

گفتنی است به جهت انتخاب استان سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال 1402، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اهداء چندین جلد کتاب، از رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان و خبرنگاران ایسنا تجلیل کرد.

کلید واژه ها: رسانه استان سمنان سمنان جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان سمنان فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ایسنا ایسنا سمنان


نظر شما :