توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی سمنان انجام شد؛

برگزاری آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی با شرکت ۸۴۷ نفر در استان سمنان

۰۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۶ کد : ۶۶۸۵۳ آموزشی عمومی تاپ خبر
مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری یازدهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی سمنان در این استان خبر داد.
برگزاری آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی با شرکت ۸۴۷ نفر در استان سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، علی منصفی راد امروز 8 دیماه گفت: یازدهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی، صبح امروز، جمعه 8 دیماه، همزمان با سراسر کشور و با حضور 847 داوطلب در استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در استان سمنان در دو حوزه امتحانی سمنان و شاهرود برگزار شد، افزود: 490 نفر از شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار، آرادان و خارج از استان در حوزه امتحانی سمنان، و 357 نفر از شهرستان های دامغان، شاهرود و میامی در حوزه امتحانی شاهرود به رقابت پرداختند.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان برگزار شد که از این تعداد، 552 نفر از داوطلبان آقا و 295 نفر نیز خانم بودند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: شهرستان سمنان با تعداد 270 نفر، بیشترین تعداد داوطلب در این آزمون را دارا بود، همچنین تعداد 192 نفر از شهرستان شاهرود، 138 نفر از دامغان، 83 نفر از گرمسار، 58 نفر از مهدیشهر، 27 نفر از میامی، 19 نفر از آرادان و 16 نفر از سرخه در این آزمون استخدامی به رقابت پرداختند، لازم به ذکر است که از کل تعداد داوطلبان، 44 نفر نیز از خارج از استان در این آزمون شرکت داشتند.

وی یادآور شد: فرایند ثبت نام شامل اطلاعیه، ثبت نام و... از حدود 3 ماه گذشته از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir انجام شد و نتیجه آزمون نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می شود.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: سهمیه استان سمنان در یازدهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی ۶۰ نفر است، که در سازمان بهزیستی ۲۷ نفر، حفاظت محیط زیست ۱۴ نفر، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی ۱۰ نفر، دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهراء ۵ نفر و پردیس شهید رجایی نیز ۴ نفر جذب خواهند شد.

کلید واژه ها: آزمون سمنان استان سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان آزمون استخدامی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی سمنان


نظر شما :