رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد:

افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه طبق آخرین نظرسنجی ها

۰۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۶ کد : ۶۸۰۰۹ عمومی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند طبق آخرین نظرسنجی ها خبر داد و گفت: طرح نظر سنجی بررسی نظرات شهروندان استان سمنان در خصوص برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در نقاط مختلف استان انجام شده است.
افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه طبق آخرین نظرسنجی ها

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، علی منصفی راد، امروز در نشست با مدیرکل و اعضای ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز سمنان با اعلام این خبر گفت: طرح نظر سنجی بررسی نظرات شهروندان استان سمنان در خصوص برگزاری انتخابات دورازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در 8 شهرستان و 8 روستای استان سمنان انجام شده است.

وی گفت: این طرح نظرسنجی در دو مرحله با کارفرمایی استانداری سمنان و توسط مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی سمنان در استان انجام می شود که مرحله اول آن به پایان رسیده است و مرحله دوم نیز با دستور استاندار سمنان انجام می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: با برگزاری جلسات متعدد تبیینی و اقدامات خوب استاندار محترم  و همچنین خدمات مطلوب و امید آفرین دستگاه های اجرایی در این حوزه های مختلف، طبق آخرین نظرسنجی ها، میزان مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند رشد داشته است.

منصفی راد همچنین از اقبال مطلوب و خوب مردم استان به صدا و سیمای خبر داد و گفت: در این نظرسنجی مردم استان اعلام کردند در فضای سیاسی کنونی به صدا و سیما اعتماد دارند، شبکه های اجتماعی و مجازی، اطلاعات و اخبار دوستان و آشنایان، سایت های خبری و روزنامه ها به ترتیب در رتبه های بعدی انتخاب مردم قرار دارند و شبکه های ماهواره ای نیز آخرین جایگاه را نزد مردم استان سمنان دارد.

منصفی راد همچنین از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران به میزبانی جهاددانشگاهی استان در هفته پایانی بهمن ماه خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جهاددانشگاهی استان در آستانه انتخابات پیش رو استفاده خواهیم کرد و مسابقات مناظره دانشجویان استان نیز با مشارکت 14 تیم از دانشگاه مختلف استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری قرآنی(ایکنا) جهاددانشگاهی استان سمنان نیز از ظرفیت های رسانه ای خود برای ایجاد شور و نشاط و افزایش مشارکت مردم استفاده می کنند و در همین راستا دو خط خبری ویژه در آستانه انتخابات 11 اسفند 1402 راه اندازی شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از آمادگی رسانه های متعلق به این نهاد برای بیان دستاوردها و فعالیت ها و اقدامات شاخص دستگاه های اجرایی استان سمنان با هدف افزایش امیدآفرینی در جامعه خبر داد و گفت: در همین راستا سلسله نشست های خبری با شعار "مشارکت قوی ایران قوی" با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مختلف در خبرگزاری ایسنا برگزار می شود و از این طریق دستاوردهای نظام و همچنین عملکرد دولت به مردم معرفی می شود.

گفتنی است در این نشست که مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز سمنان حضور داشتند در خصوص برگزاری برنامه های تولیدی و پوششی مشترک با موضوع انتخابات 11 اسفند و ایام دهه مبارک فجر بحث و تبادل نظر شد.

کلید واژه ها: استان سمنان سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان جهاددانشگاهی انتخابات انتخابات 11 اسفند صدا و سیما صدا و سیمای مرکز سمنان جهاددانشگاهی سمنان


نظر شما :