سردبیر و عکاس ایسنای سمنان در جمع برترین های جام رسانه‌ای امید و جشنواره ابوذر

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۲ کد : ۶۸۷۳۳ عمومی تاپ خبر فرهنگی
آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان برگزار شد و هوشنگ حبیبی بسطامی و مسعود محقق به ترتیب سردبیر و عکاس ایسنا سمنان به‌عنوان برگزیده‌های این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.
سردبیر و عکاس ایسنای سمنان در جمع برترین های جام رسانه‌ای امید و جشنواره ابوذر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، در اختتامیه این جشنواره که شامگاه شنبه (۲۸ بهمن ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، فرمانده سپاه استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکزسمنان و جمعی از مسؤولان استان برگزار شد، هوشنگ حبیبی سردبیر ایسنا در استان سمنان به‌عنوان برگزیده بخش گزارش مکتوب و مسعود محقق به‌ عنوان برگزیده اول در بخش عکس معرفی و تقدیر شدند.

طبق آراء نهایی هیات داوران، 47 اثر از بین بیش از 970 اثر ارسالی به هفتمین جشنواره ابوذر استان سمنان در 12 موضوع ملی و استانی و 18 قالب متنوع رسانه های مکتوب، دیداری، شنیداری و فضای مجازی بعنوان آثار منتخب معرفی و ازصاحبان آن با اهداء جوایزی قدردانی شد.

همچنین در نخستین جام رسانه‌ای امید استان نیز که با حضور 27 تیم رسانه ای برگزار شد، از ایسنای سمنان که در قامت تیم رسانه‌ای «دانشمند فقید زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی» در این رویداد رسانه‌ای حضور یافته بود به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر جام امید تجلیل شد.

در بخش دیگر این جشنواره نیز 10 نفر از رسانه نگاران برتر استان در پوشش و انعکاس راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی بسیج رسانه استان معرفی و تقدیر شدند که در این بخش نیز مسعود محقق عکاس ایسنا سمنان عنوان برگزیده بخش عکس را کسب کرد.

کلید واژه ها: رسانه سمنان ایسنا خبرگزاری ایسنا جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان سمنان استان سمنان بسیج رسانه


نظر شما :