نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

زحمات جهاددانشگاهی استان امید بخش و افتخار آفرین است/جهاددانشگاهی "ما می توانیم" را به " ما توانستیم" تبدیل کرده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۲ کد : ۷۰۱۴۷ عمومی تاپ خبر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: فعالیت ها و زحمات جهاددانشگاهی استان در حوزه های مختلف، امیدبخش و افتخار آفرین است.
زحمات جهاددانشگاهی استان امید بخش و افتخار آفرین است/جهاددانشگاهی "ما می توانیم" را به " ما توانستیم" تبدیل کرده است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در دیدار امروز با رئیس جهاددانشگاهی استان، معاونین و برخی مدیران این نهاد، گفت: فعالیت ها و اقدامات شاخص جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف، امید بخش، رضایت بخش و افتخار آفرین است، شنیدن و دیدن این موفقیت ها، خوشحالی و خرسندی به همراه دارد.

وی افزود: شرط اصلی این موفقیت ها نیز این است که جهاددانشگاهی در راستای منویات مقام معظم رهبری و در جهت بر طرف نمودن نیازهای اساسی کشور در حوزه های علمی، پزشکی، پژوهشی و... ارائه خدمت داشته است، جهاددانشگاهی از جمله مراکز و نهادهایی است که دغدغه کار و فعالیت جهادب در آن وجود دارد  و مانند خیلی از مراکز و نهادها نیست که گزارش های آماری فقط ارائه می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی کشور در جهاددانشگاهی استان جای خوشحالی و تقدیر دارد و این مهم یکی از دغدغه ها و منویات اصلی مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی ادامه داد: جهاددانشگاهی با فعالیت ها و اقدامات تأثیرگذار و ارزشمند، "ما می توانیم" را به " ما توانستیم" تبدیل کرده است.

وی با اشاره شعار سال 1403 و تقدیر از طرح های پیشنهادی جهاددانشگاهی استان در جهت تحقق و عملیاتی نمودن شعار سال در استان، گفت: چگونگی مشارکت آحاد و عموم مردم در جهش تولید را جهاددانشگاهی بگوید، از ظرفیت ها و توانمندی های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی در این راستا باید بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به ظرفیت های معدنی در این استان گفت: جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه فرآوری مواد معدنی، خصوصا فرآوری مواد معدن نمک و استفاده های درمانی، پزشکی و... طرح های پژوهشی و تحقیقاتی انجام دهد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی سمنان امام جمعه سمنان استان سمنان جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان شعار سال 1403


نظر شما :