رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان:

مکتب آیت الله رئیسی پرورش دهنده مدیران پای کار و حاضر در میدان خدمت است

۰۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۳ کد : ۷۱۸۱۱ عمومی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی شهادت آیت الله رئیسی گفت: مکتب آیت الله رئیسی پرورش دهنده مدیران پای کار، مردمی و حاضر در میدان خدمت است.
مکتب آیت الله رئیسی پرورش دهنده مدیران پای کار و حاضر در میدان خدمت است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی سمنان، علی منصفی راد در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در جمع جهادگران جهاددانشگاهی این استان گفت: رئیس جمهور خستگی ناپذیر، به عنوان یک مدیر پای کار و همیشه حاضر در میدان در بین مردم شناخته شده است، این مکتب شهید رئیسی پرورش دهنده مدیران پای کار و حاضر در میدان خدمت است و مصداق آن را در استان سمنان و در استاندار سخت کوش و ساعی استان و معاونین ایشان مشاهده میکنیم.

وی اذعان داشت: این روحیه جهادی و مکتب رئیس جمهور مردمی در کشور تزریق شده است و انصافاً امروز شاهد حضور استانداران و مدیران پای کار و حاضر در میدان های مختلف در کشور هستیم.

منصفی‌راد از «مکتب آیت‌الله رئیسی» به‌عنوان مهمترین یادگار باقی‌مانده از رئیس دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: همه ما در قبال حفظ و نشر این مکتب وظیفه داریم. باید با عمل خود، سیره آیت الله رئیسی در مدیریت را پاسداری کنیم و نشر دهیم.

وی ولایت مداری بصیرت و تقوا را سه ویژگی بارز رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی عنوان کرد، بدون تردید مهمترین و برجسته‌ترین ویژگی این شهید والامقام، ولایتمداری‌اش بود که بین مسؤولان زبان‌زد بوده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: از ویژگی‌های منحصر به فرد رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی مردمداری و توصیه همیشگی ایشان مبنی بر احترام به مردم و حفظ کرامت ارباب رجوع بود.

منصفی راد همچنین گفت: ایشان در طول مدت خدمتگزاری به مردم به مقوله‌های مهمی چون جلوگیری از فساد، مبارزه با فساد اداری، رعایت اخلاق و حفظ کرامت ارباب رجوع، احترام به مردم، مردمداری و پیگیری ویژه امور و مسائل مردم توصیه اکید و جدی داشتند.

وی از شهادت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان کرم حضرت ثامن‌الائمه برای رئیس‌جمهور شهید و خادم‌ الرضا یاد کرد و گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی در آستانه شب میلاد آن حضرت، کرامت و هدیه سلطان خراسان به خادمش بود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین به فقدان آیت‌الله آل هاشم به‌عنوان یک خسران اشاره و اضافه کرد: محبوبیت کم‌نظیر این عالم وارسته در استان آذربایجان شرقی و توصیف زیبای رهبر معظم انقلاب از ایشان، گویای جایگاه این عالم برجسته و مردمی است. همچنین استاندار جوان آذربایجان شرقی نیز در همین مدت کم با اقدامات مخلصانه خود بین مردم استان از محبوبیت زیادی برخوردار شده بود.

منصفی راد از شهید حسین امیرعبداللهیان به‌عنوان یکی از مفاخر استان سمنان نام برد و گفت: این شهید والامقام در جایگاه وزیر امور خارجه همواره از محور مقاومت و آرمان مردم فلسطین حمایت کرد و خداوند شهد شیرین شهادت را به جان این انسان مخلص و انقلابی چشاند.

کلید واژه ها: استان سمنان سمنان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان رئیسی رئیس جمهور شهید شهدا دولت


نظر شما :