همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد؛

دیدار رئیس و مدیران جهاددانشگاهی استان سمنان با پدر و مادر "شهید رضا مقصودیان"

۰۴ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۷ کد : ۷۵۷۶۴ عمومی تاپ خبر
همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس و به منظور تکریم از خانواده شهدا، رئیس و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان سمنان با پدر و مادر شهید "رضا مقصودیان" دیدار کردند.
دیدار رئیس و مدیران جهاددانشگاهی استان سمنان با پدر و مادر "شهید رضا مقصودیان"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، در این دیدار که در راستای اجرای طرح "سلام شهید" و با حضور علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان و جمعی از معاونین و مدیران جهاددانشگاهی استان برگزار شد، با اهداء لوحی از پدر و مادر شهید والامقام رضا مقصودیان تقدیر شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر گفت: سعادتمندید که در زمره خانواده معزز شهدا، حماسه آفرینان و دریادلان در روزگارسرنوشت ساز دفـاع مقدس هستید.

منصفی راد افزود: این عزیزان که با رشادت و جان فشانی های خود ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بودند و خاطره ی خوش از خودگذشتگی هایشان در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سـرزمین همواره باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا وظیفه و ادای دین ما به این عزیزان است، ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس، توفیق و سعادت تکـریم از خانواده معظم شهدا دست یافته را ارج می نهیم و انشاءالله دعای خیر شما پدران و مادر شهدا بدرقه ما در راه خدمتگزاری و انجام وظایف باشد.

مادر شهید رضا مقصودیان نیز در این دیدار با بیان برخی از ویژگی های اخلاقی فرزند شهیدش گفت: احترام ویژه رضا به پدر و مادر از خصوصیات بارز و مهم او بود.

مادر شهید ادامه داد: رضا چهارمین فرزند ما بود که 10 آذر 1346 متولد شد، تا دوم راهنمایی درس خواند سپس به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و هفتم آذر ۱۳۶۵ نیز در فاو عراق بر اثر اصابت گلوله و ترکش به شکم و پا، شهید شد.

کلید واژه ها: شهید مادر شهید شهدا جهاددانشگاهی پدر شهید جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان هفته دفاع مقدس


نظر شما :