در نشست مشترک توافق شد؛

سرمایه گذاری و تکمیل طرح های شاخص فناورانه و پزشکی جهاددانشگاهی استان سمنان با همکاری بنیاد برکت

در نشست مشترک رئیس و معاونین جهاددانشگاهی استان سمنان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان سمنان، زمینه های همکاری برای سرمایه گذاری طرح های شاخص فناورانه و تکمیل چند طرح ملی پزشکی در استان سمنان بررسی شد.
سرمایه گذاری و تکمیل طرح های شاخص فناورانه و پزشکی جهاددانشگاهی استان سمنان با همکاری بنیاد برکت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در این نشست ضمن معرفی دستاوردها و فعالیت های شاخص این نهاد در حوزه علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی گفت: طرح ها و پروژه های جهاددانشگاهی در راستای خدمت و حمایت از مردم است و ضرورت دارد دستگاه های حمایتی مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: برای سرمایه‌گذاری روی طرح های فناورانه جهاددانشگاهی و همچنین همکاری جهت تکمیل طرح های پزشکی در حوزه درمان مثل مرکز غربالگری سرطان بانوان، مرکز درمان ناباروری، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت‌ امام در قالب مشارکت و حمایت همکاری داشته باشد.
 رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با معرفی محصولات فناورانه و دانش بنیان و طرح های شاخص جهاددانشگاهی استان سمنان که با همکاری نخبگان و دانشمندان ایرانی مقیم خارج از کشور تولید و اجرایی شده است، گفت: در این طرح ها، هم اشتغال فارغ التحصیلان دیده شده است و زمینه ارائه خدمات تخصصی به مردم را دارند.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان سمنان نیز گفت: شرایط ما در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه اشتغال و کارآفرینی، حمایت از تولیدات و محصولات فناورانه و دانش‌بنیان است، در حوزه درمان ناباروری و حمایت از خانواده های دارای چند فرزند، در حوزه های پزشکی، درمان بیماری های سرطان، تهیه دارو و... نیز در بنیاد برکت خدمات متنوعی ارائه می شود
ناصر بدیهی افزود: ما به شدت از همکاری با مجموعه های تخصصی مثل جهاددانشگاهی که خدمات تخصصی در حوزه های فناورانه و دانش بنیان، اشتغال و... ارائه می کنند استقبال می کنیم و در این حوزه حمایت کامل را خواهیم داشت.
وی تأکید کرد: در حوزه سلامت هم اگر طرح و پروژه ای دارید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تمام و کمال در کنار جهاددانشگاهی خواهد بود، تمام فعالیت ها و دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی سمنان یک ظرفیت بالقوه است و انشاءالله با همکاری بیشتر بتوانیم این ها را به عنوان یک طرح کشوری اجرایی کنیم، در حوزه اشتغال و توانمندسازی خانواده های روستایی با توسعه مشاغل خانگی انشاءالله با همکاری جهاددانشگاهی استان یک اتفاق ویژه را برای استان رقم بزنیم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان سمنان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی سرمایه گذاری دانش بنیان فناورانه سمنان استان سمنان


نظر شما :