حضور جهاددانشگاهی سمنان در نمایشگاه بین المللی و ملی "ایران قوی"

آخرین محصولات و طرح های فناورانه و دانش بنیان جهاددانشگاهی سمنان در نمایشگاه بین المللی و ملی مدیریت بحران کشور با عنوان "ایران قوی" به نمایش درآمد.
حضور جهاددانشگاهی سمنان در نمایشگاه بین المللی و ملی "ایران قوی"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، در نمایشگاه مدیریت بحران کشور با عنوان ایران قوی که با حضور وزیر کشور، رئیس مدیریت بحران کشور، استاندار سمنان و جمعی از مسوولان کشوری در مصلی امام خمینی(ره) تهران افتتاح شد، آخرین دستاوردهای ارگان ها و دستگاه های اجرایی استان به نمایش درآمد و جهاددانشگاهی سمنان نیز با حضور در این رویداد، آخرین محصولات فناورانه و دانش بنیان این نهاد جهت معرفی به نمایش گذاشته شده است.

در اولین روز این نمایشگاه وزیر کشور، رئیس مدیریت بحران کشور، استاندار سمنان و جمعی از مسوولین کشوری از غرفه جهاددانشگاهی استان سمنان بازدید کردند.

در غرفه جهاددانشگاهی سمنان نمونه اولیه 3 محصول فناورانه و دانش بنیان، شامل کود اورگانیک، مالچ معدنی و زئوتیمول(افزودنی خوراک دام) که در سالجاری توسط محققین و پژوهشگران جهاددانشگاهی سمنان تولید شده است به نمایش گذاشته شد، همچنین در این نمایشگاه، سه طرح فناورانه و دانش بنیان جدید جهاددانشگاهی استان سمنان معرفی شد.

در این نمایشگاه، نمایندگان چند کشور از جمله روسیه، چین و برخی کشورهای حوزه ی خلیج فارس نیز حضور دارند.

کلید واژه ها: سمنان جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی مدیریت بحران کشور نمایشگاه دانش بنیان طرح فناورانه جهاددانشگاهی استان سمنان وزیر کشور استانداری سمنان استانداری


نظر شما :