بازدید معاون اقتصادی استانداری سمنان از نمایشگاه دستاوردهای شاخص پژوهشی، فناوری و نوآوری جهاد دانشگاهی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان صبح امروز از نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی در محل سازمان برنامه و بودجه کشور بازدید کرد.
بازدید معاون اقتصادی استانداری سمنان از نمایشگاه دستاوردهای شاخص پژوهشی، فناوری و نوآوری جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، به مناسبت هفته دولت نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی به میزبانی سازمان برنامه‌وبودجه کشور برگزار می‌شود که صبح امروز محمدرضا صادقی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با حضور در محل برگزاری نمایشگاه، از نزدیک با دستاوردهای شاخص پژوهشی، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی آشنا شد.

در این نمایشگاه که ویژه بازدید مسئولان نظام و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی در حوزه‌های فنی و مهندسی؛ کشاورزی و دامپروری؛ پزشکی و سلامت؛ علوم انسانی و اجتماعی به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه دو روزه، روز گذشته با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رییس جهاددانشگاهی و مسئولان سازمان برنامه بودجه کشور افتتاح شد، همچنین در حاشیه نمایشگاه فوق پنل‌های علمی برگزار می شود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی نوآوری جهاددانشگاهی نمایشگاه جهاددانشگاهی سمنان استان سمنان


نظر شما :