دربازدید رئیس بسیج رسانه سمنان از ایسنا بیان شد؛

«ایسنا» رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی

۰۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰ کد : ۵۱۰۴۶ عمومی تاپ خبر فرهنگی
رئیس بسیج رسانه استان سمنان از خبرگزاری ایسنا به عنوان رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و بر لزوم تشکیل جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب در استان سمنان تأکید کرد و گفت: این مهم، اصلی ترین هدف‌گذاری بسیج رسانه این استان در دوره جدید خواهد بود.
«ایسنا» رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، محمود احمدی همزمان با فرارسیدن پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، در بازدید از دفتر ایسنا سمنان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در عین اقتدار، همواره مظلوم واقع شده است و این مظلومیت در حوادث اخیر نیز مشهود است.

وی با بیان اینکه برخی‌ها به دلیل همین جنگ رسانه ای دشمن دچار اشتباه محاسباتی شدند افزود: البته در حال حاضر فضا روشن‌تر شده و لذا مردم به واقعیت دشمن پی بردند.

وی توجه ویژه رهبری معظم انقلاب به بسیج و رسانه را گویای اهمیت این دو دانست و با بیان اینکه در این چند سال در فضای مجازی غفلت شده است، بر لزوم تلاش بیشتر رسانه‌ها برای آگاه‌سازی مردم تأکید و اظهار کرد: کمک به ایجاد وحدت و انسجام بیشتر در جامعه، اعتمادسازی، برجسته‌سازی واقعیات و کمک به امیدآفرینی از مهمترین رسالت‌های رسانه‌ها است.

رئیس بسیج رسانه استان سمنان در خصوص برنامه‌های بسیج رسانه در استان گفت: بسیج رسانه استان در این دوره سه جهاد شامل تبیین، امیدآفرینی و ارتقای سواد رسانه‌ای را در اولویت کاری خود قرار داده است.

احمدی از تشکیل جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج رسانه در استان نام برد و گفت: آموزش و توانمندسازی فعالان رسانه در استان می‌تواند به شکل گیری و اثرگذاری بیشتر این جبهه رسانه‌ای کمک کند، لذا از ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمند جهاددانشگاهی استان در حوزه های آموزشی، پژوهشی و رسانه ای استفاده خواهیم کرد.

 رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان نیز در این بازدید با تبریک هفته بسیج از آمادگی جهاددانشگاهی استان برای همکاری با بسیج رسانه در استان خبر داد و گفت: جهاددانشگاهی استان به عنوان یک نهاد انقلابی آمادگی دارد که به نشر فرهنگ بسیج و بیان خدمات این شجره طیبه کمک کند.

علی منصفی راد با استقبال از تشکیل رسانه در تراز انقلاب افزود: متاسفانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف آنگونه که شایسته بوده، اطلاع‌رسانی و تبیین نشده است.

وی گفت: ایسنای استان آمادگی دارد که به عنوان یک بازوی اجرایی در زمینه جهاد تبیین یاری‌گر بسیج رسانه استان باشد. ضمن اینکه جهاددانشگاهی استان نیز آمادگی دارد همه ظرفیت های خود در حوزه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و رسانه‌ای را با هدف کمک به جهاد تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در این بیش از چهار دهه به میدان بیاورد.

کلید واژه ها: رسانه بسیج رسانه استان سمنان بسیج جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان سمنان ایسنا سمنان ایسنا


نظر شما :