تقدیر استاندار سمنان از فعالیت های جهاددانشگاهی سمنان در حوزه تولید، دانش بنیان و اشتغال

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۱ کد : ۵۶۲۶۹ عمومی تاپ خبر پژوهشی و فناوری تجاری سازی فناوری و اشتغال
استاندار سمنان با توجه به کسب رتبه دوم این استان در ارزیابی وزارت کشور از مجموعه اقدامات استان ها در تحقق شعار سال، از فعالیت ها و اقدامات جهاددانشگاهی سمنان در حوزه تولید، دانش بنیان و اشتغال تقدیر کرد.
تقدیر استاندار سمنان از فعالیت های جهاددانشگاهی سمنان در حوزه تولید، دانش بنیان و اشتغال

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، سید محمد رضا هاشمی، با ارسال لوحی به علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از مجموعه اقدامات، تلاش ها و کوشش های ارزشمند این نهاد در تحقق فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال 1401، تولید، دانش بنیان و اشتغال تقدیر کرد.

در بخشی از لوح استاندار سمنان به رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان و عضو ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آمده است: با عنایت به کسب رتبه دوم استان سمنان، بر اساس ارزیابی وزارت کشور از مجموعه اقدامات استان ها در تحقق فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال 1401، بدینوسیله از تلاش ها و کوشش های ارزشمند در حوزه تولید، دانش بنیان و اشتغال، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

هاشمی در ادامه تأکید کرده است: خدمت خالصانه و کسب رضایت حق تعالی، عرصه ای است بیکران که توفیق عمل به آن موجب رحمت و الطاف الهی می گردد، در این راستا تعهد نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از رویکردها و محورهای اصلی خدمت صادقانه به جامعه هدف به شمار می رود، از طرفی جریان اقتصادی مدیون تلاش ها، همدلی و همت همه کسانی است که در این عرصه مهم فعالیت دارند.

در پایان این لوح آمده است: سلامتی و بهروزی و همچنین عزت و کامیابی روز افزون در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و تحقق سیاست های دولت سیزدهم و مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: سمنان استان سمنان مقام معظم رهبری دانش بنیان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان شعار سال شعار سال 1401 تولید اشتغال استانداری سمنان


نظر شما :