تقدیر رئیس دفاتر نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان از فعالیت های فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۴ کد : ۵۶۸۸۸ آموزشی عمومی تاپ خبر فرهنگی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سمنان از فعالیت های فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تقدیر کرد.
تقدیر رئیس دفاتر نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان از فعالیت های فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین رضا کهساری، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سمنان به جهت برنامه ریزی و انجام رویدادهای فرهنگی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان با اهداء لوحی تقدیر کرد.

در این لوح آمده است: حمد و سپاس بیکران خداوند منان را که از سر لطف، توفیق خدمت به عاشقان عرصه علم و عمل را عنایت فرمود، بی شک عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون کوشش فرهیختگان و نخبگان این مرز و بوم است، که بی توقع به انجام رسالت خطیر خویش می اندیشند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سمنان در ادامه آورده است: بدین جهت به پاس برنامه ریزی و انجام رویدادهای فرهنگی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از مسئولان محترم آن مرکز تقدیر و تشکر می نمایم، امید است مساعی شما و همکاران پرتلاش آن مرکز در پیشبرد اهداف دانشگاه مورد رضایت حضرت حق تعالی قرار گرفته و در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و پیروز باشید.

کلید واژه ها: سمنان استان سمنان جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان دانشگاه جامع علمی کاربردی


نظر شما :